Sezóna Truck trialu zná svůj kalendář. V Pístově u Jihlavy se uskuteční soutěžní klání poslední prázdninový víkend.

Letošní sezona je poněkud poznamenaná onemocněním COVID 19. Nicméně se uskuteční v roce 2020 hned čtyři soutěžní víkendy a na ten Pístovský se můžeme těšit na poslední prázdninový víkend 29. – 30. srpna 2020

Soutěžní sezónu v roce 2020 zahajuje Otevřené Mistrovství ČR v Truck trialu o víkendu 8 – 9. Srpna v Kunštátu na Blanensku. Těšit se můžete na ukázky dovednosti řidičů nákladních vozidel, jezdících v terénu a rozdělených do několika kategorií. V závodech uvidíte speciálně upravené vozy různých značek. Závodníci mají vždy za úkol projet vyznačenou sekci bez dotyku označených branek a navíc v daném časovém rozhraní. Často jsou závodní vozy opravdu na hraně a ne zřídka dochází k jejich převrácení. To je také jedním z důvodů proč být u toho, byť jako divák. Na startu nové sezóny diváci uvidí nejenom  stálé “trialisty”, ale i všechny loňské mistry ČR a mnoho nováčků, kteří si stihli koupit již hotové auto, a nebo si postavili nové. Mistrovství  ČR v Truck trialu se skládá letos pouze ze čtyř soutěžních víkendů.  z nichž ty další se pojedou v Černuci u Slaného, Jihlavě  a Milovicích. Veškeré termíny závodů, novinky, loňské výsledky a fotogalerie najdete na stránkách www.trucktrial.cz.

 

Aktualizace termínů a míst dalších soutěžních víkendů: 

8. a 09. srpen 2020 PÍSKOVNA KORA / KUNŠTÁT /  okres Blansko

29. a 30. srpen 2020 PÍSTOV U JIHLAVY  /  Vysočina

12. a 13. Září 2020 PÍSKOVNA TAUM / ČERNUC U SLANÉHO    /  okres Kladno

10. a 11. Října  2020 TankodromTeleček  MILOVICE   /  okres Nymburk

 

 Program závodních víkendů

SOBOTA

7:00 – 10:00 Přejímky vozidel

10:00 – 10:15 Rozprava a zahájení závodů

10:15 – 18:30 Soutěže v sekcích

21:00 – 01:00 Diskotéka s Karlem Fialou

 

NEDĚLE

8:45 – 9: 00 Rozprava a zahájení závodu

9:00 – 16:00 Soutěže v sekcích

 

Co je Truck trial. ………..

Je to sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech se projíždí abnormálně těžký terén, někdy i uměle vytvořený. Není to o tom pouze zdolat prudký svah, je to o tom se v tomto terénu orientovat a projet stanovenou sekci a umístěné branky i za cenu, že nevíte, zda zákony o zemské přitažlivosti budou platit, nebo jej posunete o něco dál. Pokud to nevyjde, poperete se s těmito zákony příště znovu. Otázku, zda se v sekci, kde je plno bahna i vody „utopíte“, nebo úspěšně projedete, si většinou závodníci pokládají až po závodě. Pro toho, kdo projede, je to otázka zcela jasná, pro toho, kdo neprojede, je to výzva, jak takové náročné úseky pokořit příště. Protože hranice, o které si člověk myslí, že je nepřekonatelná, je ve skutečnosti mnohem, mnohem dál. Nic pro slabé nátury. Je to sport pro opravdu silné jedince.

Soutěž probíhá v 7. kategoriích.

 

S1 – MB Unimog, Tatra 805

S2 – MB Unimog, IFA W50, Avia, Praga, Viza ROSS

S3 – Tatra 138, Praga V3S, Liaz, Viza ROSS

S4 – Tatra 813 a 815 6×6, Ural

S5 – Tatra 813 8×8

P1 a P2 kategorie malých a velkých unikátních prototypů, kdy každý z vozů je originál.

 

Zdroj : Tisková zpráva Tucktrial.cz – Karel Fiala

Zanechat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*