Závodní vřava se rozpoutala o uplynulém víkendu na Masarykově okruhu v Brně, kde odstartovalo Mistrovství České republiky vrchařů. V samém úvodu letošní sezóny se samozřejmě představil i Liqui Moly Racing Team v sestavě i s Davidem Komárkem a Markem Rybníčkem .
První závodní víkend sezóny byl nazvaný jako GMS Hill Climb Prolog 2017 a jel se ve formátu dvou závodů během jednoho dne. S tréninky tak na jezdce čekalo celkem sedm jízd, kde mohli ověřit připravenost svoji i svých speciálů po zimní pauze.
V divizi 3, pro sportovní prototypy, byl zástupcem týmu okříšský David Komárek, který bude letos využívat shodnou techniku jako v předešlých sezónách jen s drobnými úpravami v oblasti jejich turbo pohonu prototypů Normu M20FC. Ve výsledkových listinách se během závodního dne pohyboval na třetím místě. Třetí v absolutním pořadí a druhý v hodnocení skupiny E2-SC, David Komárek, prozradil pár informací o svém prvním letošním závodě: „Jeli jsme v mezích našich možností. Chtěl jsem porazit Vaška Janíka a být blíž vítěznému Miloši Benešovi, ale v obou závodech to jen těsně nevyšlo. Trápil jsem se s nastavením podvozku i sám se svojí jízdou. Těžko se mi na tomto typu tratě hledá správná rychlost, na klasických tratích věřím, že to půjde líp.“
V divizi 2 se představili náměšťský Marek Rybníček s Fordem Fiestou WRC EVO 2017 . Králem této divize byl v uplynulých sezónách Marek Rybníček a ani letos tomu zřejmě nebude jinak. V Brně se představil s letošní evolucí svého vozu s upraveným podvozkem, novým motorem i přepracovanou přídí. Brutální projev svého vozu tak ještě doladil a dosaženými výkony na trati potvrdil posun svých možností k rychlejším časům v letošní sezóně. Marek se v obou závodech stal jednoznačným vítězem divize 2 i skupiny E2-SH: „Dnes mě na trati zajímal hlavně projev vozu a samozřejmě časomíra. Zrychlili jsme o více než 2 sekundy a chování vozu bylo perfektní. Mechanici odvedli kus dobré práce při přípravě na letošní sezónu a podobně jako David se těším na klasické tratě, které budou více vyhovovat Fiestě. Brněnský okruh je přeci jen specifickou záležitostí. Hrozně se těším na porovnání s evropskou špičkou při úvodním podniku mistrovství Evropy na Rechbergu, kde se snad ukáže naše vylepšená výkonnost v plné kráse.“ .
Liqui Moly Racing si vstup do sezóny užil, v závodních kláních si jednotliví jezdci užili těsné souboje a jak ukázala časomíra, letošní sezóna bude velmi vyrovnaná a tedy napínavá. Dalším místem, kde bude Liqui Moly Team bojovat o mistrovské body bude domácí trať v Náměšti nad Oslavou, kde bude za měsíc pokračovat český šampionát. Ještě před tímto závodem bude mít tým svoje zastoupení také na rakouském Rechbergu v podobě Marka Rybníčka, kteří tímto odstartují svojí účast v kontinentálním mistrovství.